TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Monday 1 August 2011

Testimoni

CERMIN MATA TERAPI

TESTIMONI 1
Nama: shahril_hyundai
Komen: Aku dah beli ngan TT 4 minggu lepas....beli utk kakak aku.....kakak rabun jauh power 150 so far dia kata ok......sabtu lepas check dah kurang 130.....awal2 pakai kakak aku ckp pening sikit lama2 dah ok....

TESTIMONI 2
Nama: Nurul
Komen: this product recomended 2 all..

TESTIMONI 3
Nama: Zairil
Komen: Salam En Man, selepas En Man syorkan pada saya produk nie Alhamdullilah power mata dah turun sikit dari 210 ke 190 selepas saya guna cermin mata nie 2 bulan. Nampaknya cermin mata nie berkesan. Terima kasih sebab perkenalkan produk nie.

TESTIMONI 4
Nama: mohamad aliff bin raziad
Komen: brng dh sampai.. memng btol la cermin mata, mula2 buka igt cemin mata mainan tadi.. bila test pkai and ikut cara pmakaian kt blog memang mcm cermin mata terapi memng tak rugi la beli.... teerima kasih bro..


DETOX FOOT PATCH & SLIMMING PATCH

TESTIMONI 1
Nama: Syafinaz
Komen: Saya adalah regular customer dengan syarikat Dezaman Cottage sejak dari awal tahun hingga kini. Saya amat berpuashati dengan perkhidmatan dan kualiti produk yang dijual oleh syarikat ini sejak mengenali mereka di Facebook melalui ID Kedai Macam-Macam Ada. Harga yang ditawarkan amat berpatutan.



0 Comments
Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More