TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Tuesday 16 August 2011

Ben Ashaari Sungguh Aku Tak Sangka????

Hehehehe nak tergelak sampai terguling pun ada hahahaha. Aku memang kerap visit blog bro BEN ASHAARI. Sapa tak kenal blog bro Ben. Satu Malaya kenal. Kalau sehari aku tak visit memang tak sah. Dari dia gak ler aku belajar teknik nak berblogging secara tak langsung. Aku memang respek ngan dia dalam dunia blog nie. Bukan mudah nak sampai ke tahap yang dicapai.
 
Sebelum nie pun aku pernah jumpa secara tak sengaja di Carrefour Alamanda Putrajaya. Dari situ aku terus kenal ngan dia sebagai rakan blogger. Korang leh baca kat sini kisah aku jumpa ngan bro Ben Terserempak Ngan Otai Blog - Ben Ashaari.

So tadi saja jer ler aku nak cari tips dari blog BEN ASHAARI. Aku guna cik google nak search keyword yang ada ngan tips di blog tu. Aku mulakan dengan taip BEN ASHAARI then aku stop jap aku nampak benda nie hehehehehe.
Yang aku tak tahan tu ada gak keyword yang dah diindexkan seperti kat bawah nie hahahaha.
Sapa ler gamaknyer yang search BEN ASHAARI TUHAN TRAFIK hahahahaha. Lawak seh!!!! Macam-macam gaya orang search dalam dunia nie ek. Pelik tapi benar. Tak mustahil in future kalau korang pun femes ames macam bro Ben nie confirm akan ada keyword menarik yang leh buat korang gelak sambil guling-guling hahahaha.
BEN!!!!!! Hang mai tengok sat hehehehehe dasyat sungguh nooooo penangan BEN ASHAARI. Superb!!!!!

2 Comments
Comments

2 comments:

Huhuh... apa mau buekkk.. den terime je ler.. hehe..

hahahahhha..kelakau nyer..... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More