TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Friday 12 August 2011

Segmen Kongsi Blog : Fidani Love

Selamat pagi dan salam Ramadhan semua. Harap korang semua ceria pagi nie. Hari nie dah masuk hari yang ke 12 kita semua berpuasa. Semoga puasa kita akan mengukuhkan lagi tahap keimanan kita pada Allah Yang Maha Esa.

Hari nie dalah ruangan SEGMEN KONGSI BLOG aku nak share ngan korang semua satu blog yang menarik untuk korang serbu. Yup amat menarik pada aku. Tuan punya blog nie memang seorang yang kreatif. Blog nie bukan calang-calang blog ranking Alexa baik punyerrr!!! Tak caya tengok kat bawah nie:-

Alexa Traffic Rank: 234,915
Traffic Rank in MY: 824

Walaupun blog nie dah femes aku tetap nak kongsi ngan korang gak sebab pada aku ada keunikan yang patut aku kongsi. Jangan ingat aku nak bodek lak yer. Takder niat untuk aku bodek-bodek nie. Aku suka ngan Doodle yang dia buat. Memang cute macam aku hahahaha.

Ingat DOODLE ngat FIRDANI LOVE STORY yer. Jangan korang ngat DODOL dah ler tunggu raya nanti korang belasah puas-puas. Kalau korang nak tempah DOODLE yang menarik nie gie tanya ngan tuan punya blog.





0 Comments
Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More