TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Tuesday 6 September 2011

Kereta Mewah Artis Kena Tarik? Adakah AC Mizal????


Aku terbaca pasal pasal info nie kat blog http://www.dnobiz.com pasal sorang artis nie kereta mewahnya ditarik baru-baru nie. Aku tak dapat nak pastikan samada artis yang dimaksudkan tu betul ke AC Mizal atau sebaliknya.

Ikut dari info dalam blog tu artis yang dimaksudkan nie cukup terkenal dengan kekayaannya dalam bisnes MLM. Kalau ikut dari statement tu aku dah terbayang wajah sorang artis yang terkenal ngan lawaknyer dalam citer Buli, Baik Punya Cilok dan Cuci. Adakah benar AC Mizal??? Itu aku tak dapat nak pastikan.

Hanya yang individu yang terbabit jer dapat memberikan jawapan. Kalau kita buat tuduhan melulu pun tak patut gak kan.


Aku sebenarnya respek dan kagum dengan AC Mizal dalam bisnes MLM yang dia usahakan. Berduyun-duyun peminat join program MLM AC lepas dilancarkan. Lepas keluar isu kontroversi pasal gelang AC dalam paper, majalah & internet terus bisnes MLM AC alami tsunami.

Kesian ngan nasib AC. Teruk dia kena titik ngan orang ramai termasuk rakan-rakan artis. Bayangkan sebelum nie roda putaran berada kat atas dah mula nak turun sedikit demi sedikit ke bawah. Memang perit nak ditelan umpama hempedu yang pahit. Hanya AC saja tahu apa yang dialami sekarang nie.

Buat AC jangan risau!!! Teruskan usaha jangan give up. Setiap yang jatuh pasti akan naik kembali. Yang penting usaha betul-betul dan belajar dari kesilapan lampau. Kalau boleh buat ler bisnes yang berlandaskan syarak dan elakkan dari perkara syubhah pasti Allah akan membantu hambaNya yang beriman.

Good Luck Bro!!!

1 Comments
Comments

1 comments:

jarang aku tengok melayu yang tak busuk ati macam kau. Isu kos barang ac tu memang la mark up tinggi, tapi barang MLM semua mark up tinggi ac je kena sebab dia artis yang cuba mengubah hidup dia. Ada dia taruk pisau kat kepala orang suruh beli??? GO AC semoga kau naik balik. tapi nafkah tu bayar la... walau benci kat xwife.. kesian anak2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More