TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Wednesday 3 August 2011

Kontroversi Iklan Ramadhan 8TV (Media Prima)

Adoiiiiii!!!! rasanya last year mesti korang penah tengok iklan raya kontroversi kat TV3 kan???? korang ngat tak....mesti korang ingat nyer lah...kali nie timbul lagi isu iklan ramadan kontroversi lak dahhhhh.....kali nie kat 8TV....adik beradik Media Prima nie......apa ke bonggok punya producer leh lepaskan iklan nie pun aku tak tahu......kemon la wehhhhh....iklan tu bagi aku memang ada unsur perkauman.....walaupun message yang nak disampaikan tu bagi aku betul dan tak salah tapi tak kena tempat.....salah pencaturan ini lah jadinyer.....leh jadi isu perkauman.....korang tengok ler sendiri.....

4 Comments
Comments

4 comments:

entahla... tak tau nak kata pa. huhu

ape yg kontroversinye ye...huhu...x dpt tangkap...tgk mcm ok je..xde masalah pun

@blognizamlah: ada nilai kontroversi kat iklan tu....cuba bro perati betul2....seakan-akan director & producer nak melaga-lagakan orang melayu dengan cina....bagi aku tak berapa nak sesuai walaupun message tu bagus tp tak berapa nak molek letak amoi tu sorang jer sebagai contoh....sepatutnya director & producer perlu pelbagaikan watak yang dibawa oleh amoi tu....jangan ler letak 1 watak semua pada amoi tu.....kan dah nampak macam nak memperlekehkan kaum Cina kat Malaysia nie....kita hidup bermasyarakat berbilang bangsa so kita kena peka.....

betul...
saya nampak kesilapan disitu...

Kalo diikutkan,
yang berpuasa pun ada yang "Tak tutup Aurat"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More