TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Tuesday 9 August 2011

Kontroversi Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara???? Apakehe Ngan Minah Sekor Nie Yer!!!

Mengucap panjang aku bila dapat email dari member aku pasal satu blog nie. Perghhhh menyirap darah aku tengok blog tu mengutuk, menghina dan mengeji Nabi Muhammad SAW. Rasanya ramai yang dah tahu kot pasal isu nie kalau tak tahu meh sini tengok nanti tahu ler. 

Aku tak tahu ler naper ngan minah sekor nie benci sangat dengan Islam dan Rasullah SAW??? Apa salah Islam & Rasullah SAW sampai buat blog menghina macam nie???? Aku yakin minah nie bukan seorang Muslim. Aku baca blog tu rasa marah yang amat sangat. Korang baca ler sendiri kat blog minah nie mesti korang hangin satu badan Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara


Bukan niat aku nak menjaja blog nie sampai jadi popular yer. Kalau boleh aku nak minta ngan korang semua buat aduan pada SKMM untuk amik tindakan sewajarnya pada tuan punya blog nie supaya boleh diambil tindakan yang sekeras-kerasnya. Biar semua orang tahu sapa empunya blog yang haramjadah nie.

Sama-samalah kita laporkan pada SKMM. Korang leh buat aduan kat sini http://aduan.skmm.gov.my. Sama-samalah kita banteras blog durjana nie dari bermaharajalela. Semoga usaha kecil yang kita lakukan ini akan diRahmati oleh Allah SWT. 


Sebagai tanda protes aku dah launched aduan secara rasmi jap tadi kat web SKMM. Korang bila lagi. Jangan rasa malu atau segan nak menegakkan agama ALLAH iaitu ISLAM

 

6 Comments
Comments

6 comments:

check it out. hehe

http://fatinlovefaiq.blogspot.com/2011/08/pengalaman-memakai-detox-foot-patch.html

:)

semoga yg buat salah akan terima hukuman yg sewajarnya

Semoga apa yang dia buat dapat balasan yang setimpal..MasyAllah..

x bole report kat wordpress?

dia sedang menerimaan hinaan

Kalao nak carik si Makcik setan tu, siape2 yg bagos dlm IT, bole track down IP address blog dier, dari situ boleh carik computer yg dier pakai..Just a suggestion.
*Saya dari Singapore so susah siket nak carik*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More